15/02/2017 Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC)

L’Ajuntament de Palamós facilita la realització de tràmits administratius bàsics de la DGT, per a ciutadans empadronats a la vila

L'objectiu és el de poder estalviar els desplaçaments dels ciutadans en els casos que requereixin fer els canvis de domicili del permís de conduir o de circulació, els duplicats d'aquests documents o bé el tràmit de la baixa d'un vehicle. La incorporació d'aquests tràmits a l'administració local és fruit del conveni subscrit entre l’organisme autònom Jefatura Central de Tráfico i la Federación Española de Municipios y Provincias. Aquest nou servei es durà a terme des de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC), ubicada a la planta baixa de l'Ajuntament de Palamós.

L'Ajuntament de Palamós ha incorporat a les gestions administratives amb els ciutadans, la realització d'alguns dels tràmits administratius bàsics que són competència de la Dirección General de Tráfico (DGT).

L'objectiu d'aquest servei és el de poder estalviar els desplaçaments dels ciutadans empadronats a Palamós, en els casos que requereixin realitzar aquests tipus de tràmits.

Es tracta concretament del canvi de domicili del permís de circulació d’un vehicle (tràmit gratuït); canvi de domicili del permís de conduir (tràmit gratuït); la baixa definitiva o temporal d’un vehicle (si hi ha taxa de la DGT, des de l'Ajuntament es lliura carta de pagament); o bé la realització del duplicat del permís de conduir i del permís de circulació (la taxa de la DGT estableix un pagament de 20 €).

La incorporació d'aquests tràmits a l'administració local és fruit del conveni subscrit entre l’organisme autònom Jefatura Central de Tráfico i la Federación Española de Municipios y Provincias per a l’intercanvi d’informació i la mútua col•laboració administrativa.

L’Oficina d’Atenció al Ciutadà
Aquest nou servei es durà a terme des de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC), ubicada a la planta baixa de l'Ajuntament de Palamós, on els ciutadans poden dur a terme totes les seves gestions de registre de documents, empadronaments i consultes.

L’Oficina d’Atenció al Ciutadà també incorpora la gestió de les autoliquidacions i pagaments de taxes associades a la presentació de tràmits. Amb l’interès de potenciar una millor atenció ciutadana, l’horari de l’OAC també s’ha ampliat, i a banda de l’atenció diària (de dilluns a divendres) de 9 a 14 h, els dijous a la tarda també es realitza atenció ciutadana, amb horari ininterromput des de les 9 i fins a les 18 h.

Foto: imatge de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Palamós.

Mapa del web | Avís legal | Ajuntament de Palamós © 2016 - C. Major 56 Tel. 972 60 00 26 (de 9h a 14h) | Dades de contacte | Bústia de suggeriments