Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC)

Olga Ibáñez Díaz
Coordinadora del Servei OAC

C/ Major, 56. 17230 - Palamós
Tel. 972 600 026 - 648 595 326
oac@palamos.cat

Horari: Els dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 9 a 14 h i els dijous de 9 a 18 h

L’OAC és el canal de comunicació entre el ciutadà i l’administració. L’Ajuntament de Palamós pretén facilitar els tràmits i gestions municipals, fent més accessible i propera l’administració al ciutadà.

En aquest servei trobareu un equip de professionals disposat a oferir una atenció de qualitat i fer més àgils els tràmits municipals.

Objectius de l’OAC:

• Atendre les demandes d’informació sobre el municipi i l’activitat municipal.

• Informar sobre tràmits i gestions.

• Lliurar d’impresos de tramitació.

• Gestionar el Registre d’entrada i sortida de documents.

• Gestionar del padró d’habitants.

• Informar i lliurar certificats digitals.

• Informar sobre qüestions municipals.


Mapa del web | Avís legal | Ajuntament de Palamós © 2016 - C. Major 56 Tel. 972 60 00 26 (de 9h a 14h) | Dades de contacte | Bústia de suggeriments